خدمات پس از فروش با وارد کردن اطلاعات خود، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت
* شهر
* استان
* نام تماس گیرنده
* نام خریدار
* شرح مشکل
* شماره تماس
* آدرس
دریافت مشاوره با وارد کردن اطلاعات خود، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت
۰۲۱ - ۷۴۸۵۲ : شماره تماس
۰۹۱۲۷۱۲۸۶۹۹ - ۰۹۱۲۵۸۶۶۸۳۶ : همراه فروش
تماس با شما
درخواست نمایندگی با وارد کردن اطلاعات خود، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت
۰۲۱ - ۷۴۸۵۲ : شماره تماس
۰۹۱۲۷۱۲۸۶۹۹ - ۰۹۱۲۵۸۶۶۸۳۶ : همراه فروش
دریافت مشاوره با وارد کردن اطلاعات خود، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت
۰۲۱ - ۷۴۸۵۲ : شماره تماس
۰۹۱۲۷۱۲۸۶۹۹ - ۰۹۱۲۵۸۶۶۸۳۶ : همراه فروش
تماس با شما

درب های هرماتیک نسل پیشرفته درهای اتوماتیک

درب های هرماتیک نسل پیشرفته درهای اتوماتیک هستند که به موجب مواد به کاررفته، فناوری متفاوت در ساخت و ضریب حفاظتی بالا در محیط های ویژه تر کاربرد دارند.

• اصطلاح هرماتیک به معنی درزگیری شده، آب بندی شده و نفوذناپذیر است و اشاره به آب بندی و هوابندی شدن کامل و پیشرفته درب های اتوماتیک هرماتیک دارد. اجزای درب اتوماتیک بیمارستانی اعم از پنل ها یا لت های در، قاب در و سایر اجزای آن مثل موتور، هنگر و جز اینها همه هرماتیک و آب بندی شده اند. اصلی ترین ویژگی درب هرماتیک اتوماتیک ایزوله سازی فضا است و این خصوصیت به ویژه در فضاهای آزمایشگاهی و بیمارستانی مانند اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه (سی سی یو و آی سی یو)، سوانح سوختگی، سرطان شناسی و شیمی درمانی، سی تی اسکن، رادیولوژی و بخش های تصویربرداری پزشکی، اتاق های تمیز (در صنایع پزشکی و غذایی) و مانند این ها بسیار کارآمد محسوب می شود.

• طراحی درب اتوماتیک بیمارستانی مجهز به سنسورهای حرکتی است که موجب باز و بسته شدن خودکار و سریع درب می شود، به گونه ای است که از ورود جرم، آلودگی، انواع میکروب و باکتری همراه هوا به محیط جلوگیری می کند. همچنین درهای اتوماتیک هرماتیک هنگام بسته شدن نوعی فشار هوا ایجاد می کند که خود موجب خروج آلودگی ها از فضای داخل به بیرون می شود.

• درب های اتوماتیک هرماتیک همچون سایر درهای اتوماتیک از دو بخش ساختار مکانیکی و الکترونیکی تشکیل می شوند که بخش الکترونیکی درب های اتوماتیک هرماتیک همچون اپراتور، سنسور چشمی و موتور باز و بسته کننده در، مشابه دیگر درهای اتوماتیک است؛ اما در ساخت درهای اتوماتیک هرماتیک، ساختار قطعاتی مثل لولا، یراق آلات، هنگر، ریل و مانند اینها، رعایت موارد ایمنی بهداشتی کاملی را می طلبد و متفاوت از درب های اتوماتیک معمول است.


در این مینی بلاگ سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی درباره این درب ها در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید محصولات کاربردی و مناسبی را تهیه کرده و کاربری آسانی را تجربه نمایید، ضمن اینکه کارشناسان بتیس همواره آماده خدمت رسانی و مشاوره به مشتریان عزیز خواهند بود.